zondag 6 april 2014

Canicoach

"home is where my dogs are...."

Geen nieuws is goed nieuws. Momenteel is alles stabiel. De afgelopen weken zijn in vergelijking met januari en februari redelijk rustig verlopen. De dialyseafdeling van het Radboud is inmiddels verhuisd naar een splinternieuwe afdeling die veel lichter, ruimer en opgeruimder is dan de vorige locatie.

De dialyses verlopen rustig en ik ben weer druk bezig om de activiteiten van mijn hondenschool op te pakken. De afgelopen maanden heb ik voldoende tijd gehad om na te denken over wat ik nu eigenlijk echt wil. Wat mijn droom is, en hoe ik die wil bereiken.

Ik heb de aanvang van de lente gekozen als begin van het nieuwe jaar. Na het herstel van operaties en infectie ben ik weer begonnen met een frisse start. Een nieuwe naam voor mijn hondenschool die beter aansluit bij mijn activiteiten, een nieuwe website en momenteel worden er nieuwe visitekaartjes en flyers ontworpen om mijn eigen onderneming met betrekking tot hondentraining, gedragsbegeleiding, coaching en reiki beter op de kaart te zetten.

Hondenschool "Samen Onderweg" gaat sinds 21 maart verder onder de naam:

Begonnen met plannen voor een grootschalige hondenschool met een scala aan cursussen, workshops en lezingen gegeven door een een hoog opgeleid team van kynologisch instructeurs en erkende gedragstherapeuten, ben ik met het schrijven en ontwikkelen van mijn ondernemingsplan tot de ontdekking gekomen dat het mij niet om de kwantiteit maar veel meer om de kwaliteit gaat.

Ik heb geen intentie om massa's mensen te voorzien van puppycursussen omdat het hoort. Ik wil voorzien in exclusieve begeleiding waarin niet alleen de gehoorzaamheid en welzijn van de hond centraal staat, maar ook de persoonlijke ontwikkeling van de eigenaar.

 Zorg, liefde, optimisme en oprechte aandacht vormen de hoekstenen van mijn bedrijf. 

In onze drukke maatschappij met non-stop aan prikkels, afleiding en gehaast wil ik een rustpunt creëren waarin mens & hond weer dichter bij zichzelf en elkaar kunnen komen door eigenaren mee te nemen in de leefwereld en denkwijze van hun hond.

 Honden leven in het nu, terwijl wij mensen ons met onze gedachten, emoties en gevoelens vaak in het verleden of de toekomst bevinden. Iets waar honden zich helemaal niet mee bezig houden. Dat zorgt vaak voor onbegrip en miscommunicatie tussen mens en dier.

Ik zou die kloof graag willen verkleinen middels maatgerichte begeleiding in de vorm van advies, coaching of hondenmassage.

 Soms heb ik het idee dat wij veel meer van onze honden zouden kunnen leren dan andersom.....
Nieuwsgierig geworden naar wat jouw hond over jou kan vertellen?
Neem dan gerust contact met mij op!

Geen opmerkingen: